fotoksiążka - moje pierwsze paznokciowe portfolio

Witam Was po długiej przerwie, ostatnio u mnie dużo się dzieje i nie mam czasu na długie blogowanie jakiego wymaga ten blog. Ostatnio bardziej skupiam się na moim funepagu na facebooku  oraz na instagramie.  Zapraszam do śledzenia :D
Dzisiaj jednak postanowiłam znaleźć chwilę aby podzielić się z Wami moja opinią na temat fotoksiążki która dostałam od #saaldigitalplska <3 Dostałam możliwość darmowego przetestowania fotoksiążki, umieszczając tam swoje prace co jednocześnie stało się dla mnie moim pierwszym portfolio ? Mogę to tak nazwać ?  Jestem zachwycona produktem, grubość kartek jest bardzo przyjemna i na pewno dzięki takiej grubości kartek fotoksiążka jeśli będzie często przeglądana przez moje klientki to wytrzyma na prawdę długo. Estetyka wykonania tez jest mega. Bardzo polecam bo warto. Rzeczywisty koszt takiej fotoksiażki ( podstawowy ) to 150 zł .

Co myślicie o takiej opcji zaprezentowania swoich prac ?
Moim zdaniem to ekstra sprawa i bardzo dziękuję Saal Digital Polska za możliwość skorzystania z opcji przetestowania :) 










Zapraszam Was do komentowania i wyrażania swoich opinii.
Może jest coś co chcielibyście alby znalazło się na moim blogu ?
Jeśli tak to śmiało komentujcie !


Kisses :*

Komentarze

Popularne posty