Po dłuższej przerwie

Jest Nowy Rok więc podobno to dobry czas na zmiany.
 Pora aby więcej czasu spędzić na blogowaniu :)
 Było trochę pracy z paznokciami więc teraz przydałoby się to opisać.
 Nowy rok zaczął się dla mnie pozytywnie jeśli chodzi o temat stylizacji paznokci. Wreszcie zrobiłam milowy krok w swojej pracy i nauczyłam się samodzielnie budować paznokcie żelem. Wiem, pewnie niektórym wyda się to śmieszne ale u mnie naprawdę długo to trwało. Ważne że się udało. Jak każdy konkretny postęp tak i ten motywuje mnie do dalszego działania.
Myślę że już pora abym przystąpiła do opisywania.
Ostatnio w moim kuferku pojawiły się produkty Modena Nails. Są to produkty podobno jakościowo niezłe w stosunku do ceny. W prezencie świątecznym Mikołaj zostawił mi pod choinka żel budujący gęsty, bazę i top no wipe z Modeny. Zaczynam testowanie, w kolejnych postach więcej informacji na ten temat się znajdzie.

Tu przedstawia się zimowe zdobienie z misiem. Musze Wam powiedzieć że ten miś był jednym z najchętniej pojawiających się wzorów na paznokciach robionych prze ze mnie w tym okresie.

*soczysta czerwień to produkt z aliexpress I'M GEL o nr 67
* kolor biały to marka Elite99
*kolor szary to połączenie koloru białego Elite99 oraz czerni z Nails Company


Kolejne zimowe zdobienie z misiem prezentuje się tak :
* róż to kolor Bling nr 63
*szary to kolor Bling 51
Nawet udało mi się na 3 paznokciach wykonać sweterek :) 
Paznokcie wskazujące i najmniejsze dodatkowo pokryte pyłkiem perłowym z aliexpress .


A to już ostatnie zimowe zdobienie które zaprezentuję w tym poście. Zdobienie wzbogacone reniferkiem


* szary to ponownie Bling 51
* brązowy to Chiodo 006
* efekt szronu wykonany za pomocą syrenki chiodo oraz szarego Bling 51

Muszę przyznać że pierwszego misia namalowałam na wzorniku i z każdym kolejnym misiem, a było ich kilka, szło mi coraz lepiej. To kolejny dowód na to że warto ćwiczyć i sie nie poddawać.
Gorąco Was pozdrawiam i zapraszam do czytania postów bo będzie ich coraz więcej. 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty