Czerwień w roli głównej

Cześć !

Dzisiaj pokaże wam moją przed ostatnią pracę. Zamówiłam nowy kolor, soczystą czerwień z aliexpress marki " I'M GEL POLISH ". Piękny kolor, takiego właśnie szukałam, jeśli chodzi o produkt w skali od 1-5 daję z czystym sumieniem 5. Jest dobrze kryjący i przyjemnie się go nakłada. Przy utwardzaniu w lamie led 30 s. 
Do tego zdobienia użyłam następujących produktów :
* Strong Base Chiodo
* kolor 67 I'm Gel Polish ( 2 warstwy )
* Top effect Chiodo
* Neo Nail 3192-1
* efekt syrenki ( użyty w postaci efekt chromu - bez wcierania )
* lampa mostek uv/led zakupiona na aliexpress
* pędzelek do zdobień

Każdą warstwę utwardzałam w 30 s



Chcecie coś powiedzieć na temat tego zdobienia, pochwalić czy też skrytykować czy nawet zapytać to zapraszam do pisania komentarzy.

Komentarze

Popularne posty