Produkty na których pracuję

Jeszcze Wam tego nie pisałam ale pracuję na produktach rożnych marek. Głównie są to produkty z #aliexpress . Bardzo lubię testować a produkty z aliexpress mają to do siebie ze nie są bardzo drogie. Obecnie korzystam z lakierów BLING, HNM, COLOR TALE, BELEN, CND, ROSALIND, CANNI, I'M GEL POLISH, ELITE 99 ( być może o czymś jeszcze zapomniałam )





Po za lakierami z aliexpress używam też firm dostępnych w stacjonarnych sklepach aby mieć między innymi porównanie. 




Jak widać lakiery używane często ponieważ buteleczki nieco zabrudzone :D 
To wszystko to tylko przedstawiciele tych marek które stosuję.

A oto cała obecna paleta kolorów które posiadam 








W mojej palecie kolorów są również lakiery termiczne oraz marmurkowe. Mam tez kilka pyłków holo, cameleon a także efekt księżniczki pixel, efekt lustra i efekt syrenki. 

Na razie to tyle, następne posty będą już postami opisującymi moją pracę i ewentualnie jakieś nowości które wejdą w moje posiadanie.


















Komentarze

Popularne posty