Jak się macie ?
Jak wasze pazurki ?

Moje pazurki zaczynają rosnąć, zaczynam o nie dbać jak tylko potrafię bo jak by to mogło być żeby stylistka miała nie zadbane dłonie. W końcu dłonie są naszą wizytówką. Chcę Wam dzisiaj pokazać kilka stylizacji które sama osobiście wykonałam na moich paznokciach. Przyznam że nie mam już takiego wielkiego problemu z pomalowaniem prawej ręki lewą. Kiedyś sprawiało mi to wiele trudności i moje paznokcie na prawej ręce wyglądały tak jak te śmieszne obrazki z neta gdzie paznokcie u lewej ręki są pięknie pomalowane a u prawej pomazane :D

* Baza Modena Nails Base Gel
* czarny Nails Company  
* płatki zamówione na aliexpres
* top no wipe Modena Nails

Płatki zostały wklepane dosłownie w warstwę dyspersyjną czarnego koloru i pokryte 2 razy topem .


Kolory to
od najmniejszego palca 
*One Step 116
*One step 132
*One Step 136
* One Sep 142
* One Step 140 ( kciuk który jest nie widoczny na zdjęciu )
* wszystkie paznokcie sa pokryte bardzo transparentnym kolorem z HNM nr 1327
* baza Modena Nails Base Gel
*top Modena Nails top no wipe
Paznokcie zbudowanie na formie za pomocą gęstego żelu budującego Modena Nails

Lakiery One Step są lakierami  3w1 co oznacza że maja w sobie bazę kolor oraz top. Ja używam tych lakierów jako kolory, dla lepszej trwałości przy użyciu tych lakierów również używam topu i bazy.



Ombre wykonane kolorami HNM 001 oraz 002
* baza Modena Nails Base Gel
* top Modena Nails top no wipe 


Jeśli chodzi o opinię produktów Modena Nails to najbardzie do gusty przypadł mi żel budujący. Jest bardzo gęsty ale samopoziomujący. Bardzo wygodnie nim mi sie pracuje. Baze i top określam na 5, nie mam zarzutów.

To by było dzisiaj na tyle !
Życzę miło spędzonego Dnia Babci wszystkim Babciom i wnukom .
Całuję :*



Komentarze

Popularne posty