Karnawałowe szaleństwo

Witam wszystkich którzy chętnie tu zaglądają.
Miło mi Was gościć :)

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć co nie co na temat stylizacji karnawałowych. Jesteśmy w okresie zabaw i imprez więc karnawał pełna parą. Ostatnio wykonałam 2 spokojne stylizacje karnawałowe.To moje propozycje, a Wy ? Macie jakieś  ?

Do wykonania tej stylizacji użyłam następujących produktów :

# anti fugnal Nails Company
# baza to base gel Modena Nails 
# Szary to Bling 51
# świecące pazurki to efekt płatków miedzianych z Aliexpress
# Top no wipe Modena Nails
# Paznokcie zostały zbudowane żelem bardzo gęstym z Modena Nails, były budowane na formie.



Stylizacja po niżej została wykonana na bardzo krótkich paznokciach, dokonałam przedłużenia żelem Modena Nails Builder Gel . Paznokcie były budowane na formie .

# anti Fugnal Nails Compay
# semilac nr 94
# Vintage 99
 # Top no wipe Modena Nails

 


Anti Fungal - ( 11 ml ) Podstawowy produkt w pracy stylistki, zabezpieczający paznokcie przed rozwojem i przenikaniem drobnoustrojów chorobotwórczych. Produkt łatwy w zastosowaniu aplikowany przy pomocy pędzelka bezpośrednio na opracowaną płytkę.  Czas wchłaniania 60s. Produkt nie wymaga przemywania. Zaleca się stosować przed każdą stylizacją. 
Moim zdaniem również pomaga w  tym aby lakier utrzymał się dłużej na paznokciu dzięki czemu taka stylizację można nosić długo ponieważ nic nie odpada i nie odkleja się od płytki. Jest bardzo wydajny.


Zapraszam do komentowania i odwiedzania, też chętnie skorzystam z jakiś rad z waszej strony i odpowiem na wszystkie pytania jesli tylko będe w stanie. Będę wdzięczna jeśli umilicie mi czas blogowania i bedziemy mgli ze soba konwersować.

Ciepło pozdrawiam w ten zimowy dzień :*

Komentarze

Popularne posty